Jeżeli jesteś mechanikiem, najzwyczajniej w świecie prowadzisz na co dzień warsztat samochodowy, musisz starać się o bardzo dużą ilość klienteli. Przecież utrzymanie biznesu w tej części świata jest wysokim kosztem, więc trzeba zarabiać na siebie. No dobra, lecz koniec z typowymi komunałami, przejdźmy do meritum…
Doskonała forma reklamy naprawy aut to niewątpliwie obecność na Facebooku. Fanpage warsztatu to strzał w dziesiątkę. Będziemy mogli reklamować się niemalże za darmo. Jeśli będziemy zamieszczali ciekawe posty, na dodatek będziemy szybko odpowiadać na pytania internautów, zapewne będziemy całkiem znani wśród kierowców. Oprócz tego kierowcy, którzy do teraz nie korzystali z wykonywanych przez nas usług, będą mieli zaufanie do naszej działalności. Będą orientowali się, że nie mają w tej chwili do czynienia z całkowicie nieznanymi mechanikami. Może nawet partaczami, amatorami…
Bardzo dużo daje zakładowi motoryzacyjnemu na pewno Google. Pewnie oczywiste, że Google to na dzisiaj najpopularniejsza wyszukiwarka internetowa w większości krajów, również naturalnie w naszym kraju. AdWords powoduje, że strona internetowa prowadzonego przez nas zakładu będzie codziennie odwiedzana przez takich ludzi, którzy przynajmniej w czystej teorii szukają mechanika na wysokim poziomie. Naturalnie za każdorazowe kliknięcie trzeba zapłacić. Musimy zatem zadbać o możliwie jak najwyższe konwersje!
Jeśli rozchodzi się o wyszukiwarki, na pewno pozycjonowanie także daje efekt. To akurat jasne, że wejścia z wyszukiwarek internetowych są darmowe. Nic nie musimy płacić. Jednakże trzeba mieć na uwadze, że usługa pozycjonowania – solidnie wykonana usługa, jest sporym wydatkiem.
Autor artykułu: protape.pl